intel-logo
Microsoft-Partner-Logo-WHITE
HP_White_RGB_150_SM
akcio-uzleti-laptop-helpdesk-kermannit
Microsoft-Partner-Logo-WHITE
HP_White_RGB_150_SM
akcio-uzleti-laptop-helpdesk-kermannit-mobil

Van 5 jó érvünk, miért érdemes ránk bízni az IT üzemeltetést:

#1

Kis-és közepes vállalatoknak nyújtunk nagyvállalati színvonalú IT Helpdesket.

#2

Szakmai tapasztalat minden IT problémára, 35 fős csapattal. Mindig van, aki tud segíteni Önnek.

#3

A problémák 70%-át kollégáink 15 percen belül megoldják távoli hozzáféréssel. ezzel időt és pénzt takarít meg Önnek!

#4

Munkaidőben, havi 3000 Ft-ért felhasználónként, már 10 munkaállomástól. Számoljon utána, az Ön cégének hány gépe van?

#5

Hiszünk a minőségben, akár az általunk ajánlott megoldásokról, akár az elvégzett munkánkról van szó.

#1

Kis-és közepes vállalatoknak nyújtunk nagyvállalati színvonalú IT Helpdesket.

#2

Szakmai tapasztalat minden IT problémára, 35 fős csapattal. Mindig van, aki tud segíteni Önnek.

#3

A problémák 70%-át kollégáink 15 percen belül megoldják távoli hozzáféréssel. ezzel időt és pénzt takarít meg Önnek!

#4

Munkaidőben, havi 3000 Ft-ért felhasználónként, már 10 munkaállomástól. Számoljon utána, az Ön cégének hány gépe van?

#5

Hiszünk a minőségben, akár az általunk ajánlott megoldásokról, akár az elvégzett munkánkról van szó.

#1

Kis-és közepes vállalatoknak nyújtunk nagyvállalati színvonalú IT Helpdesket.

#2

Szakmai tapasztalat minden IT problémára, 35 fős csapattal. Mindig van, aki tud segíteni Önnek.

#3

A problémák 70%-át kollégáink 15 percen belül megoldják távoli hozzáféréssel. ezzel időt és pénzt takarít meg Önnek!

#4

Munkaidőben, havi 3000 Ft-ért felhasználónként, már 10 munkaállomástól. Számoljon utána, az Ön cégének hány gépe van?

#5

Hiszünk a minőségben, akár az általunk ajánlott megoldásokról, akár az elvégzett munkánkról van szó.

BÍZZA RÁNK IT RENDSZERÉT:

MI RENDET RAKUNK,
ÉS BIZTOSÍTJUK AZ INFORMATIKAI HÁTTÉR GÖRDÜLÉKENY MŰKÖDÉSÉT.

AJÁNLATUNK RÉSZLETEI

  • Ajánlott üzleti laptop: HP 15S-FQ2011NH 15.6” FullHD laptop (Intel® Core™ i3-1115G4 processzor, 8GB memória, 512 GB PCle SSD tárhely)
  • Desktop és user support (távolról) a szerződött rendelkezésre állással (munkanapokon 5*8 órában), szerződésben rögzítésre kerülő reakcióidők mellett
  • Általános kliens oldali szoftverkörnyezettel kapcsolatos hibák elhárítása (Windows-os kliens környezet, Office alkalmazások, PDF olvasó, vírusvédelem, stb.)
  • Változáskérések kezelése:
      • Kliens oldali alkalmazások telepítése
      • Kliens oldali szoftverkörnyezettel kapcsolatos beállítások módosítása
      • Felhasználói fiókok és jogosultsági beállítások kezelése
  • Kliens oldali szoftverkörnyezet havi szintű frissítése
  • Levelezőrendszerek kliens oldali beállításai
  • Desktop oldali nyomtatóbeállítások kezelése
  • Hardverhibák továbbítása a megfelelő gyártói szerviz partnerek felé

  • Telefonos, emailes, illetve professzionális ticketing rendszeren keresztüli elérhetőség biztosítása a rendelkezésre állási időszerint (munkanapokon 8:00 és 17:00 között)
  • Egy csatornás hibabejelentési lehetőséget biztosítunk, ennek megfelelően minden IT jellegű hibát fogadunk és adminisztrálunk, azokat a problémákat melyek elhárítása nem a mi hatáskörünk, továbbítjuk az ügyfél által megjelölt szolgáltató felé (pl. a később bevezetendő vállalatirányítási rendszerrel kapcsolatos szoftver hibák)
  • Bejelentések rögzítése és nyomon követése a Kermann saját jegykezelő rendszerében, melyhez igény esetén közvetlen hozzáférést is biztosítunk ügyfeleink számára
  • Üzemeltetési tevékenységünkről minden hónap elteltével havi riportot küldünk emailben
  • A munkavégzés távolról történik távelérési megoldások segítségével (pl. TeamViewer)

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!





      intel-logo
      logo-all-tablet