IT ügyfélszolgálat kiszervezés

Az ügyfélszolgálat (helpdesk) a legjobb hozzáadott értéke lehet egy szolgáltatásnak, ami bizalmat épít a felhasználók körében a szolgáltatás megvásárlását követően is. Amennyiben cégében nincs meg a megfelelő emberi és technikai erőforrás egy profi ügyfélszolgálat üzemeltetésére, a kiszervezés lesz a megoldás.

A Kermann IT vállalja az Ön cége ügyfélszolgálatának (helpdesk) kiszervezett, teljeskörű üzemeltetését. Legyen szó ERP, CRM vagy HR menedzsment megoldásról, felhő- vagy dobozos szoftverekről, mobil- vagy webalkalmazásról, a Kermann IT megszervezi, felépíti és üzemelteti az ezekhez szükséges informatikai ügyfélszolgálatot. Ezen felül segít az alkalmazottai által használt vállalati alkalmazásokkal és rendszerekkel kapcsolatos felhasználói támogatásban is.

A Kermann IT Helpdesk csapata segít a mindennapi IT problémák megoldásában, illetve ügyfeleink további IT szolgáltatóival való hatékony együttműködésben. Csapatunk vállalja ügyfeleink különböző IT szolgáltatói felé történő hibabejelentések és változáskérések továbbítását és ellenőrzését.

IT ügyfélszolgálat kiszervezés.

Mit nyer cége a Kermann IT segítségével?

Mélyreható informatikai háttérrel rendelkezünk

A rendszerintegrációban, informatikai tanácsadásban és a hálózattervezésben és az egyéb IT-infrastruktúra-szolgáltatásokban szerzett sokéves tapasztalattal messze túlmutatunk a szoftverproblémák kezelésére vonatkozó utasítások követésén. Megértjük a szoftvert kívülről-belülről, és ezeket az ismereteket alkalmazzuk az ügyfélszolgálati folyamatok tervezésére és a szoftverrel kapcsolatos kérdések hatékony kezelésére.

Igazodunk a különböző felhasználói szintekhez

Ügyfélszolgálati szolgáltatásunkat a felhasználói kategóriákhoz igazítjuk. Egyaránt kezeljük az új felhasználók által jelentett egyszerűbb kérdéseket, továbbá kivizsgáljuk és megoldjuk a tapasztaltabb felhasználók bonyolultabb kérdéseit is. Munkatársaink az előre meghatározott folyamatoknak megfelelően a beérkező bejelentéseket rendszerezik, elemzik, kezelik és amennyiben a hatáskörükbe tartozik, távolról megoldják (First level support).

Számos IT projektekben vettünk már részt

Számtalan rövid és hosszú távú projektben vettünk részt mind informatikai, mind nem informatikai vállalatokkal, és tudjuk, hogyan lehet hatékony együttműködést létrehozni egy csapaton belül. Biztosítjuk ügyfélszolgálati szakembereink sikeres együttműködését a szoftverfejlesztőkkel, a hálózati és alkalmazás-rendszergazdákkal, a minőségbiztosítási csoport tagjaival és más szakemberekkel, akár házon belül, akár külsőleg, garantálva, hogy minden kérdést a megfelelő szakember kezel.

IT ügyfélszolgálat kiszervezés.

A kiszervezett ügyfélszolgálat (helpdesk) elemei

Helpdesk csapatunk tagjai kihelyezett szegedi telephelyünkön fogadják a felhasználók hívásait. Korszerű call center rendszerünknek köszönhetően egyetlen elérhetőségen keresztül folyamatosan rendelkezésre állunk. A megszokott 8 és 17 óra közötti munkaidőn kívül, ügyeleti rendszerben a nap 24 órájában, akár munkaszüneti napokon is fogadjuk ügyfeleink bejelentéseit, előzetes megállapodás szerint.

Kiszervezett ügyfélszolgálati megoldásunk főbb elemeit:

  • Igény szerint akár 7/24-es elérhetőséget is biztosítunk.
  • Telefonon és e-mailen is fogadni tudjuk a felhasználók kérdéseit.
  • Saját ticketing rendszerrel rendelkezünk, de igény szerint meglévőt is tudunk implementálni.
  • Akár L1-es szintű hibaelhárítást is ellátunk üzemeltetési szolgáltatásunk során.
  • Zöldszámos szolgáltatás üzemeltetése
  • Garanciális ügyintézés lekezelése
  • Heti vagy havi riportokat biztosítunk szolgáltatásunkról.
  • Igény szerint akár ügyfeleink további szolgáltatóival folytatott kommunikációjában is részt tudunk venni.

Egy csatornás kommunikáció ügyfeleinkkel: minden beérkező hibabejelentést és kérést a Helpdesk csapatunk kezel, a bejelentést követően azonnal adminisztrálják a ticketing rendszerben, így nyomon követhető és visszakereshető a hibaelhárítási folyamat.


Keressen minket bizalommal!

Ajánlatainkat cégre szabottan úgy készítjük, hogy a javasolt termék vagy szolgáltatás illeszkedjen a meglévő rendszerbe, hogy ezzel is biztosítsuk a folyamatos és zavartalan működést. Bízunk abban, hogy a közeljövőben az Ön cégét is partnereink között üdvözölhetjük!