IT ÜGYFÉLSZOLGÁLAT KIS-ÉS KÖZÉPVÁLLALATOKNAK HAVI 3000 FT-ÉRT

IT ÜGYFÉLSZOLGÁLAT KIS-ÉS KÖZÉPVÁLLALATOKNAK 3000 FT-ÉRT

Nem indul el egy program, lefagy a számítógép, hibaüzenetek jelennek meg?

EZEK A PROBLÉMÁK MINDENNAPOSAK EGY VÁLLALKOZÁS ÉLETÉBEN, ÉS RENGETEG NEHÉZSÉGET OKOZNAK.

A Kermann IT távoli ügyfélszolgálata a hibák 70%-át 30 percen belül megoldja, így Ön az igazán fontos dolgokkal foglalkozhat.

Nem indul el egy program, lefagy a számítógép, hibaüzenetek jelennek meg?

EZEK A PROBLÉMÁK MINDENNAPOSAK EGY VÁLLALKOZÁS ÉLETÉBEN, ÉS RENGETEG NEHÉZSÉGET OKOZNAK.

A Kermann IT távoli ügyfélszolgálata a hibák 70%-át 30 percen belül megoldja, így Ön az igazán fontos dolgokkal foglalkozhat.

kermannit-ugyfelszolgalat

Van 5 jó érvünk, miért érdemes ránk bízni az IT üzemeltetést:

AZ IT PROBLÉMÁK HELYETT
FÓKUSZÁLJON AZ IGAZÁN FONTOS FELADATOKRA!

Teljeskörű és testreszabott IT ügyfélszolgálat rövid reakcióidőkkel.

#1

Kis-és közepes vállalatoknak nyújtunk nagyvállalati színvonalú IT Helpdesket.

#2

Szakmai tapasztalat minden IT problémára, 35 fős csapattal. Mindig van, aki tud segíteni Önnek.

#3

A problémák 70%-át kollégáink 15 percen belül megoldják távoli hozzáféréssel. ezzel időt és pénzt takarít meg Önnek!

#4

Munkaidőben, havi 3000 Ft-ért felhasználónként, már 10 munkaállomástól. Számoljon utána, az Ön cégének hány gépe van?

#5

Hiszünk a minőségben, akár az általunk ajánlott megoldásokról, akár az elvégzett munkánkról van szó.

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!





      Van 5 jó érvünk, miért érdemes ránk bízni az IT üzemeltetést:

      Van 5 jó érvünk, miért érdemes ránk bízni az IT üzemeltetést:

      #1

      Kis-és közepes vállalatoknak nyújtunk nagyvállalati színvonalú IT Helpdesket.

      #2

      Szakmai tapasztalat minden IT problémára, 35 fős csapattal. Mindig van, aki tud segíteni Önnek.

      #3

      A problémák 70%-át kollégáink 15 percen belül megoldják távoli hozzáféréssel. ezzel időt és pénzt takarít meg Önnek!

      #4

      Munkaidőben, havi 3000 Ft-ért felhasználónként, már 10 munkaállomástól. Számoljon utána, az Ön cégének hány gépe van?

      #5

      Hiszünk a minőségben, akár az általunk ajánlott megoldásokról, akár az elvégzett munkánkról van szó.

      VAN 5 JÓ ÉRVÜNK, MIÉRT ÉRDEMES RÁNK BÍZNI AZ IT ÜZEMELTETÉST:

      #1

      Kis-és közepes vállalatoknak nyújtunk nagyvállalati színvonalú IT Helpdesket.

      #2

      Szakmai tapasztalat minden IT problémára, 35 fős csapattal. Mindig van, aki tud segíteni Önnek.

      #3

      A problémák 70%-át kollégáink 15 percen belül megoldják távoli hozzáféréssel. ezzel időt és pénzt takarít meg Önnek!

      #4

      Munkaidőben, havi 3000 Ft-ért felhasználónként, már 10 munkaállomástól. Számoljon utána, az Ön cégének hány gépe van?

      #5

      Hiszünk a minőségben, akár az általunk ajánlott megoldásokról, akár az elvégzett munkánkról van szó.

      kermann-logo

       

      MUNKAÁLLOMÁSONKÉNT 3000 FT-OS HAVI DÍJUNK AZ ALÁBBI TEVÉKENYSÉGEKET FOGLALJA MAGÁBA:

      • Felhasználók támogatása távolról munkanapokon 5*8 órában
      • Windows-os kliens környezettel, Office alkalmazásokkal, vírusvédelemmel kapcsolatos és egyéb számítástechnikai hibák elhárítása
      • Új alkalmazások telepítése és beállítása
      • Felhasználói fiókok és jogosultsági beállítások kezelése
      • Levelezőrendszerek kliens oldali beállítása
      • Desktop oldali nyomtatóbeállítások kezelése

      kermann-logo

      MUNKAÁLLOMÁSONKÉNT 3000 FT-OS HAVI DÍJUNK AZ ALÁBBI TEVÉKENYSÉGEKET FOGLALJA MAGÁBA:

      • Felhasználók támogatása távolról munkanapokon 5*8 órában
      • Windows-os kliens környezettel, Office alkalmazásokkal, vírusvédelemmel kapcsolatos és egyéb számítástechnikai hibák elhárítása
      • Új alkalmazások telepítése és beállítása
      • Felhasználói fiókok és jogosultsági beállítások kezelése
      • Levelezőrendszerek kliens oldali beállítása
      • Desktop oldali nyomtatóbeállítások kezelése

      kermann-logo

       

      MUNKAÁLLOMÁSONKÉNT 3000 FT-OS HAVI DÍJUNK AZ ALÁBBI TEVÉKENYSÉGEKET FOGLALJA MAGÁBA:

      A SZOLGÁLTATÁS TOVÁBBI JELLEMZŐI:

      • Egycsatornás hibabejelentés és élő hiba állapot jelentés
      • Bejelentések rögzítése és nyomon követése a Kermann saját jegykezelő rendszerében, melyhez igény esetén közvetlen hozzáférést is biztosítunk ügyfeleink számára
      • Hardverhibák továbbítása a megfelelő gyártói szerviz partnerek felé
      • Üzemeltetési tevékenységünkről minden hónap elteltével havi riportot küldünk emailben

       

      BÍZZA RÁNK IT RENDSZERÉT:

      MI RENDET RAKUNK,
      ÉS BIZTOSÍTJUK AZ INFORMATIKAI HÁTTÉR GÖRDÜLÉKENY MŰKÖDÉSÉT.

      A SZOLGÁLTATÁS TOVÁBBI JELLEMZŐI:

      • Egycsatornás hibabejelentés és élő hiba állapot jelentés
      • Bejelentések rögzítése és nyomon követése a Kermann saját jegykezelő rendszerében, melyhez igény esetén közvetlen hozzáférést is biztosítunk ügyfeleink számára
      • Hardverhibák továbbítása a megfelelő gyártói szerviz partnerek felé
      • Üzemeltetési tevékenységünkről minden hónap elteltével havi riportot küldünk emailben

       

      BÍZZA RÁNK IT RENDSZERÉT:

      MI RENDET RAKUNK,
      ÉS BIZTOSÍTJUK AZ INFORMATIKAI HÁTTÉR GÖRDÜLÉKENY MŰKÖDÉSÉT.

      VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!



        IT-uzemeltetes-kermann

        VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!



          TOVÁBBI LEHETŐSÉGEK

          Amennyiben a fenti csomagajánlatnál széleskörűbb szolgálatásra van szüksége, kérje árajánlatunkat IT üzemeltetésre!

          Szerverek – Tűzfalak – Hálózati berendezések – Mentési rendszerek – Felhőszolgáltatások

          …:::  Email: info@kermannit.hu | Telefon: +36 (1) 445 1670 | Cím: 1139 Budapest, Röppentyű u. 48.  :::…
          Email: info@kermannit.hu
          Telefon: +36 (1) 445 1670
          Cím: 1139 Budapest, Röppentyű u. 48.