IT üzemeltetés és támogatás

A Kermann IT teljeskörű és testreszabott üzemeltetési szolgáltatást nyújt rövid reakcióidőkkel a kis-, közepes-, és nagyvállalatok számára egyaránt, akár 7×24-es rendelkezésre állás mellett. Korszerű távelérési megoldások segítségével üzemeltető csapatunk rendkívül rövid reakcióidők mellett kezdi meg a hibaelhárítási folyamatot már L1 Helpdesk szinten. Proaktív üzemeltetési szolgáltatásunk során különböző monitoring és menedzsment rendszerek alkalmazásával felügyeljük ügyfeleink informatikai infrastruktúráit, ennek köszönhetően még azelőtt értesülünk ügyfeleink rendszereiben várható hibákról mielőtt a felhasználók észlelnék a problémát. A távolról nem megoldható hibák esetén szerződésben vállalt reakcióidők mellett helyszíni megjelenéssel folytatjuk a hibaelhárítást.

IT üzemeltetés és támogatás

IT üzemeltetés elemei

IT üzemeltetési szolgáltatásunk során a Level 1-2-3 modellt alkalmazzunk:

  • Level 1: Helpdesk csapatunk, illetve kihelyezett desktop üzemeltető kollegáink alkotják, akik a hiba felvételét követően azonnal megkezdik az elhárítást;
  • Level 2: szakembereink jellemzően a hálózati és szerver oldali infrastruktúra üzemeltetéséért felelnek;
  • Level 3: mérnökeink elsősorban üzemeltetés támogatási és projekt jellegű feladatokban vesznek részt.

A szolgáltatás részeként felmérjük és dokumentáljuk ügyfeleink IT infrastruktúráját. Az így elkészült rendszerdokumentációt pedig folyamatosan naprakészen tartjuk.

Távelérésen alapuló üzemeltetési szolgáltatásunk mellett igény esetén akár folyamatos helyszíni jelenlétet is biztosítunk. Üzemeltetési tevékenységünket professzionális ticketing rendszerünkben adminisztráljuk, de igény esetén természetesen az ügyfél saját jegykezelőrendszerében is rögzítjük a hozzánk beérkező bejelentéseket.

IT támogatás

Üzemeltetés támogatási szolgáltatásunk során lehetőség van vállalkozása meglévő üzemeltető csapatának szakértői támogatására is, ami kiterjedhet a komplett informatikai infrastruktúrára vagy akár csak részterületek (LAN eszközök, tűzfalak, szerverek, adattárolók) támogatására is. Számos gyártói minősítéssel és sokéves tapasztalattal rendelkező mérnökeink havi órakeretes elszámolással állnak ügyfeleink rendelkezésére.


Keressen minket bizalommal!

Ajánlatainkat cégre szabottan úgy készítjük, hogy a javasolt termék vagy szolgáltatás illeszkedjen a meglévő rendszerbe, hogy ezzel is biztosítsuk a folyamatos és zavartalan működést. Bízunk abban, hogy a közeljövőben az Ön cégét is partnereink között üdvözölhetjük!