Szolgáltatásaink


Hisszük, hogy napjainkban a jól működő IT infrastruktúra bármely vállalkozás számára elérhetővé tehető. Legyen szó zöldmezős beruházásról vagy meglévő infrastruktúra bővítésről, gyártófüggetlen megoldásainkkal az ügyfeleink számára optimális, maximálisan integrált, biztonságos IT Infrastruktúra tervezését és kivitelezését kínáljuk.

Komplett infrastruktúra kialakítása

Profi mérnökcsapatunknak köszönhetően, akár zöldmezős kialakítás, akár meglévő infrastruktúra átalakítása esetén a felméréstől a tervezésen át a kivitelezésig komplett kivitelezési projekteket vállalunk. Számos gyártói minősítéssel rendelkező szakember csapatunk minden területre kiterjedő tudással és sokéves tapasztalattal rendelkezik.

Server/Storage/Networking

Piacvezető gyártók rendkívül megbízható megoldásaival szolgáljuk ki ügyfeleinket, akár infrastruktúra bővítése, akár a meglévő rendszerek modernizációja esetén.

Virtualizáció

Egy modern infrastruktúra elképzelhetetlen virtualizáció nélkül, legyen szó Hyper-V, VMware, vagy Citrix alapú megoldásról, a szükséges kompatibilitási vizsgálatokat követően vállaljuk virtualizációs környezetek kialakítását vagy bővítését.

Felhő szolgáltatások

A gyorsan fejlődő és változó üzleti igényeket leghatékonyabban felhő szolgáltatások bevezetésével tudjuk kiszolgálni. Ügyfeleink igényeinek megfelelően vállaljuk Office 365 vagy Azure alapú megoldásokkal kialakított hibrid infrastruktúrák vagy akár teljes mértékben felhő szolgáltatásokból kialakított rendszereket bevezetését.

Microsoft termékek bevezetése

Legyen szó megbízható és biztonságos vállalati alapinfrastruktúráról, céges levelezésről, csoportmunkáról, vagy egyéb korszerű kommunikációs megoldásokról, a Microsoft piacvezető megoldásokat kínál, melyek segítségével hatékony és korszerű irodai környezet alakítható ki.


Legyen szó kis-, közepes-, vagy nagyvállalatról a Kermann csapata teljeskörű, testreszabott üzemeltetési szolgáltatást nyújt szerződésben vállalt reakcióidők mellett, akár 7×24-es rendelkezésre állás biztosítása mellett. Távelérésen alapuló üzemeltetési szolgáltatásunk mellett igény esetén akár folyamatos helyszíni jelenlétet is biztosítunk. Üzemeltetési tevékenységünket professzionális ticketing rendszerünkben adminisztráljuk, de igény esetén természetesen az ügyfél saját jegykezelőrendszerében is rögzítjük a hozzánk beérkező bejelentéseket. Szolgáltatásunk során a Level 1-2-3 modellt alkalmazzunk, melyben a Level 1-es szintet Helpdesk csapatunk, illetve kihelyezett desktop üzemeltető kollegáink alkotják, Level 2-es szakembereink jellemzően a hálózati és szerver oldali infrastruktúra üzemeltetéséért felelnek, a harmadik szintet képviselő mérnökeink pedig elsősorban üzemeltetés támogatási és projekt jellegű feladatokban vesznek részt. Üzemeltetés támogatási szolgáltatásunk során ügyfeleink saját üzemeltető csapatának szakértői támogatását nyújtjuk, ami kiterjedhet a komplett informatikai infrastruktúrára vagy akár csak részterületek (LAN eszközök, tűzfalak, szerverek, storage-ok) támogatására is.


Valljuk, hogy a hatékonyan működő IT infrastruktúra minden modern vállalkozás működésének egyik alappillére. Fontosnak tartjuk, hogy támogassuk ügyfeleinket informatikai rendszereik hatékony felhasználásában, illetve a megfelelő fejlesztési irányok meghatározásában. Célunk, hogy hatékony informatikai háttér kialakításával járuljunk hozzá ügyfeleink sikerességéhez. Ennek megvalósításához tanácsadási szolgáltatásunk keretein belül az alábbi tevékenységekkel segítjük ügyfeleinket:

  • konzultáció
  • konszolidáció és modernizáció
  • rendszeroptimalizálás
  • IT Stratégia kidolgozása

Magas szintű gyártói minősítéssekkel és több évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkező szakembereink részvételével vállaljuk komplett informatikai hálózatok tervezését és kivitelezését. Emellett támogatást nyújtunk a hálózati rendszerek hibabehatárolásában, felderítésében (tesztelés, adatgyűjtés, mérés, monitorozás), illetve ezek kiértékelését követően a megfelelő javaslatok, tervek elkészítésében.

A Kermann csapata vállalja

  • a legkorszerűbb réz és optikai, kül- és beltéri LAN kábelezési rendszerek tervezését és kivitelezését, mérési jegyzőkönyvvel és dokumentációval
  • meglevő vezetékes, illetve vezeték nélküli (wireless) hálózatok felülvizsgálatát, mérését
  • akár több telephelyes számítógép-hálózatok kialakítását, telephelyek közötti, illetve kliens VPN hálózatok kialakítását
  • UTM és határvédelmi eszközök telepítését
  • Layer 2 és Layer 3 hálózatokat, virtuális hálózatokat (VLAN), valamint vezeték nélküli hálózatokat (WLAN) magába foglaló komplex hálózatok megtervezését, kivitelezését és felügyeleti rendszerének kialakítását, meglévő rendszerek felülvizsgálatát
  • VoIP rendszerek tervezését, beüzemelését, és üzemeltetését

Az üzemeltetési szolgáltatásunk hatékony segítője az ügyfeleink igénye szerint akár 7×24 órában elérhető Helpdesk szolgáltatásunk. A csapat fő feladata a felhasználói igények és bejelentések fogadása telefonon és/vagy emailen keresztül. Munkatársaink az előre meghatározott folyamatoknak megfelelően a beérkező bejelentéseket rendszerezik, elemzik, és amennyiben a hatáskörükbe tartozik, távolról megoldják (First level support) – amennyiben nem, továbbítják a megfelelő szakértői szintre.

Helpdesk csapatunk tagjai kihelyezett szegedi telephelyünkön fogadják ügyfeleink hívásait. Korszerű call center rendszerünknek köszönhetően egyetlen elérhetőségen keresztül folyamatosan rendelkezésre állunk. Ügyfeleinkkel telefonon, emailben vagy igény esetén a Kermann saját ticketing rendszerén keresztül is folyamatosan tartjuk a kapcsolatot.

A megszokott 8 és 17 óra közötti munkaidőn kívül, ügyeleti rendszerben a nap 24 órájában, akár munkaszüneti napokon is fogadjuk ügyfeleink bejelentéseit, előzetes megállapodás szerint.
Helpdesk szolgáltatásunk keretében havi, vagy akár heti rendszerességgel testreszabott riportokat küldünk ügyfeleink számára, melyekben nyomon követhetik az aktuális időszakra vonatkozó tevékenységünket.


Minden vállalat életében kiemelten fontos, hogy a legjobb minőséget képviselő informatikai eszközök szolgálják ki dolgozóikat a mindennapi munkavégzés során. A Kermann beszerzési csapata garantálja, hogy megrendelőinket piacvezető gyártók rendkívül megbízható termékeivel szolgálja ki a lehető legrövidebb szállítási idővel. Legyen szó hardver- vagy szoftverbeszerzésről, gyártói partnerségeinknek és kiterjedt beszállítói hálózatunknak köszönhetően a lehető legkedvezőbb áron szállítjuk ügyfeleink számára a megrendelt tételeket. Igény esetén sok éves tapasztalatainkon alapuló javaslatainkkal támogatjuk ügyfeleink beszerzési folyamatait.

Közbeszerzés

A központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó intézmények számára az alábbi hatályos keretmegállapodásainkon keresztül állunk rendelkezésre:

  • Szerverek és tárolók, valamint ezekhez kapcsolódó szolgáltatások beszerzése (x86) (KM0103SRVT17)
  • Hálózati aktív eszközök beszerzése és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése-2018 (KM0103NET18)

Keressen minket bizalommal!

Ajánlatainkat cégre szabottan úgy készítjük, hogy a javasolt termék vagy szolgáltatás illeszkedjen a meglévő rendszerbe, hogy ezzel is biztosítsuk a folyamatos és zavartalan működést. Bízunk abban, hogy a közeljövőben az Ön cégét is partnereink között üdvözölhetjük!